درمان موثر در چین برای درمان بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان موثر در چین برای درمان بیماری مزمن کلیه

درمان موثر در چین برای درمان بیماری کلیه CrónicaTengo یک سابقه خانوادگی از فشار خون بالا و با بسیاری از سال به مدت زندگی می کنند. فشار خون بالا است چشم انداز من تحت تاثیر قرار و من سردرد و سرگیجه مشقت بار گهگاه.

یک روز، من متوجه شد که حباب در ادرار بنابراین من به بیمارستان برای معاینه رفتم و گزارش های پزشکی نشان داد او بیماری مزمن کلیوی (CKD)، است که توسط فشار خون بالا به مدت من باعث شده بود وجود دارد.

هیچ درمان برای من به جز پیوند دیالیز و کلیه وجود دارد. من می دانم که به وضوح. من نمی خواهم به مرگ صبر کنید. در یک شب من طب سنتی چینی یافت، به من امید می دهد بزرگ است. آنها بسیاری از درمان های منحصر به فرد برای بیماری های کلیوی و من فکر می کنم من می توانم نجات دهد. بنابراین من در تماس با دکتر آنلاین و پس از یک دوره آماده سازی برای درمان من به این بیمارستان آمد.

چه درمان به من اعمال می شود؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy سه بار در روز، هر بار، ماساژ، سلول های بنیادی 45 دقیقه.

بعد از درمان، سردرد و سرگیجه من تا حد زیادی کاسته شده است. اول، پزشکان به من hemofiltration است. سموم در بدن من انباشته شده و سطح بالایی رسیده است. Hemofiltration استفاده می شود برای حذف این سموم را از بدن من و ایجاد یک محیط مساعد برای درمان بیشتر است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی با هم ترکیب شده برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه های گشاد رگ های خونی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، ماتریکس خارج سلولی، حذف کمپلکسهای ایمنی و تامین مواد مغذی . پس از یک دوره درمان، GFR به 25 افزایش یافته بود و از شروع دیالیز نیاز دارند.

هر دو درمان و خدمات خوب است. قبل از سفر، من نگرانی زیادی و حتی در مورد درمان خود به شک. پس از درمان و خدمات خوب، اضطراب من به طور کامل از بین می رود. من یک تصمیم sabia.Si شما نیز از بیماری کلیوی رنج می برند، و به دنبال درمان های موثر ممکن است ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com همچنین می توانید پیام را ترک و یا آنلاین دکتر ما مشورت ارسال، هر کس می تواند کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: